Isnin, 22 Jun 2009

Cadangan Dari awira_sham@yahoo.com


Nama Anda: Adik Wira
Alamat Email : awira_sham@yahoo.com
Perkara: CADANGAN
Mesej: Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Bertemu kita semula di ruangan maya ini untuk tatapan semua. Apa khabar semua penduduk Kg Air Barok? Dah hampir 3 minggu saya tidak pulang ke sana. Mula rindu dengan suasana di sana. Terbayang-bayang kampung halaman tidak terkira.
Bagaimana dengan aktiviti di sana sepanjang bulan June 2009 ini? Diharapkan banyak aktiviti menarik yang dikelolakan di sana. Terutamanya dari golongan belia yg masih ada lagi di sana.
Apa khabar Tok penghulu? Sihat? Bagaimana pikulan tanggungjawab bulan June ini? Saya percaya Tok mampu melaksanakan semua tugasan yang ada di Kg Air Barok.Saya cadangkan kepada Tok Penghulu apa kata buat HOMESTAY? Terutamanya rumah-rumah yang tertinggal. Cadangan kedua saya kumpulkan semula waris-waris penghuni rumah yang ditinggalkan. 3 bulan sekali kita boleh buat majlis berkumpul sambil mengeratkkan silaturrahim dan majlis kesyukuran semoga Kg Air Barok sentiasa aman dan damai.
Cadangan ketiga saya minta sumbangan kecil dari setiap penduduk Kg Air Barok untuk mengndalikan sebarang masjlis yang berkaitan dengan penduduk itu sendiri. Itu hanya cadangan saya aje....

Tiada ulasan:

Majlis Jasamu Dikenang - Group Wassap Kg. Air Baruk

As Salam dan Salam sejahtera. Alhamdulillah... baru-baru ini Group Wassap Air Baruk telah berjaya menjalankan program/majlis Jasamu Dikena...