Jumaat, 25 Februari 2011

Mak Long Wajal Telah Kembali Ke Rahmatullah

Salam sejahtera.
Kita dikejutkan sekali mengenai berita kematian.... iaitu Mak Long Wajal atau nama sebenarnya Jariah bte Alias yang telah kembali ke Rahmatullah iaitu pada jam 09.40am di Hospital Jasin. Seperti biasa Tok Lan @ Tok Sidang menghubungi Admin pada 10.30am. Admin terus ke Hospital Jasin di Unit Kecemasan dan sempat bertemu dan berbual dengan suami arwah Mak Long Wajal iaitu Pak Long Abas sementara Tok Lan dan Saudara Fendi Yahya menyelesai beberapa urusan membawa jenazah balik ke rumah.

Menurut Pak Long Abas, arwah sudah hampir sebulan terlantar sakit. Arwah masih mempunyai 2 orang adik beradik lagi iaitu Busu Adam dan Pak Ndak Aziz. dikhabarkan bahawa Pak Ndak Aziz juga tidak berapa sihat dan terlantar sakit hampir 6 bulan.

Terima kasih kepada pihak-pihak yang teribat dalam pengurusan jenazah. Bagi pihak warga Kg. Air Baruk.. Takziah diucapkan kepada keluarga arwah. Semoga dicucuri rahmat ke atas roh beliau. Al Fatehah.. Amin.

GAMBAR-GAMBAR SEKITAR PENGURUSAN JENAZAH ARWAH MAK LONG WAJAL












Tiada ulasan:

Majlis Jasamu Dikenang - Group Wassap Kg. Air Baruk

As Salam dan Salam sejahtera. Alhamdulillah... baru-baru ini Group Wassap Air Baruk telah berjaya menjalankan program/majlis Jasamu Dikena...